Thursday, March 15

Amuk????

Nih adalah post yg ke-4 utk bulan March nih. Rajin plak la aku tulis² blog nih. Cam ada satu mende mengusik² jari jemari aku nih utk menari² di atas keyboard sambil otak ligat memikir aper yg aku nak type.

2-3 menjak nih, selalu sgt org menguji kesabaran aku. Bukan sekali dua, berkali² diorg uji.....sampai ada masanya aku rasa cam nak explode. Serious woooo.....rasa cam nak explode je. BTW, perlu diingatkan disini: explode yg aku maksudkan bukan nye meletup cam letupan bom nuklear ataupun letupan meriam buluh time raya. Sama sekali tidak ada kene mengena dgn letupan² yg kedengaran semasa ko cuba mematah² kan jari jemari ko.....speaker sony explode pon bukan (errr Yang, b'day present tahun nih I nak full set speaker sony explode bley?). Senang cite, explode disini bermaksud aku rasa cam nak mengamuk.

Seingat aku, aku bukan la jenis org yg senang nak merah marah, angin @ mengamuk. Kalau tak caya cuba tanya kengkawan aku. Serasa
² aku, ader la 2-3 kali je aku mengamuk sejak² usia meningkat nih. Cemane punya marah pon aku, aku mesti tersenyum je......buat cam aku tak marah. Is that a wise decision? ntah la.....

Cakap pasal mengamuk, teringat memula aku dtg keje kat opis baru nih. Tak sampai 2 bulan dah gaduh ngan orang. Siap cekak
² leher baju tu......time tu penumbuk dah siap angkat dah, tinggal nak hayun je. Kiranya time tu org yg aku nampak depan aku tu bukan collegue lagi la.....aper yg aku ingat, time tu aku cuma nampak sorang musuh yg aku kene eliminate. Mmg cepat tul setan counter aku time tu. Agak² nya, kalau aku hayun gak time tu....musti aku dah keje tpt lain time nih. Aku rasa itu la 1st time aku hilang kawalan semenjak aku keje.......childish sungguh. Abis ilang senyuman aku time tu, sampai org nak tegur aku pon seram hahahahahaha.

Azam utk hari nih dan esok
² nya: Tanak marah², nak senyum selalu & nak beli laptop baru.

moja: Aper kene mengena senyum ngan beli laptop lak???? pelik
²

0 Org Dah Pangkah!:

Copyright © 2005-2010 Moja's World | All Right Reserved
Best viewed with Internet Explorer 6 and above, Firefox 3.0 and above
Last Modified: February 10, 2010