Monday, November 6

Chapter by Chapter

Chapter I: Prologue


hoh, lama giler tak update blog nih. so, bila tak update....mesti ader soklan kan.

Q: Kenape moja malas update blog dier?
A:
* sila pilih salah satu dr jawapan di bwh, yg mana korang rasa korang suka

a. kucing aku dah gigit network cable aku, so aku takde internet connection utk update blog nih
b. jari jemari aku dah kejang kerana menaip utk entry² sebelom nih
c. kengkawan aku asyik dtg umah aku utk raya, ini menyebabkan aku takde masa utk mengarang karangan² aku
d.aku malas nak update



Chapter II: Kenape mereka bertanya


smalam aku pegi open house kat umah kwn aku. pas dah melantak secara membabi buta mkn secara ala kadar, kitorg pon start sesi kutuk mengutuk diskusi sesama kitorg. mcm² soklan yg yg diorg tanye kat aku. soklan² yg bikin aku rase nak jentik je idung diorg tu...

Q: asal ko potong rambut?
A: aku dah penat la rambut panjang

Q: penat ke gf ko suh potong?
A: serious penat dah.....dah dekat 2 tahun aku bela

Q: ye la....kitorg percaya la percakapan ko tu
A: ececece...slalu kalau ko cakap camtu musti ko tak pecaye kat aku nyer.......

Q: K la.....soklan lain. bila ko nak kawin?
A: bila korang nak sponsor kawin aku


Chapter III:
Satu banner di tepi jalan


tadi masa aku tgh
jenjalan berkerja dgn bersungguh² ngan boss aku, aku terperasan satu banner yg cantik tergantung kat depan opis aku. banner tu kata menyatakan ader satu tempat makan baru kat cyberjaya. tempat makan baru???? jeng jeng jeng


moja: ptg nih buka puasa kat tpt baru tu menarik gak nih......

0 Org Dah Pangkah!:

Copyright © 2005-2010 Moja's World | All Right Reserved
Best viewed with Internet Explorer 6 and above, Firefox 3.0 and above
Last Modified: February 10, 2010