Wednesday, November 22

AVAYA oh AVAYA

"AVAYA is a system that can give you a lots (really mean it!!!) headache, plus this system too can decreased your minds capability to think properly"

Ko tau amende AVAYA tu??? Tatau??? sama la kita. Before this aku tak penah tau menatang aperkah AVAYA nih until aku keje kat company baru nih. Ex-IT staff yg train aku dulu cakap this system senang je nak configure, just click sana and click sini.....tunggu 2-3 minutes, settle (senang kepala hotak ko !!!). Time dier cakap tu, muka dier penuh ngan pandangan riak, ujub, takakbur, bla bla bla. Kalau ko ader kat sini lagi John, mmg makan penerangan penerajang la ko.

Yg aku marah bukan sebab aku tatau nak configure (actually ader la marah skit). Aku marah sebab bila aku mintak ex-IT staff tu ajar aku, slambe je dier cakap suh blaja sendiri. Hello brader, tau la ko dah nak berambos, tak yah nak pikir² pasal mende nih lagi. At least sebelom berambos tu tlg la turun skit ilmu tu. Bukan luak pon ilmu tu kalau ajar aku, sekurang²nya ilmu yg ko ajar aku tu bley la jadik stock pahala utk ko. Ilmu yg Tuhan kasi pinjam tu pon nak kedekut ke??? Sekali Tuhan kasi jadi gila, abis suma ilmu dlm kepala tu.......baru padan ngan muka ko (huh...emotional sungguh aku :D)

Hmmmmm.....dr aku marah dier, baik aku pikir camne nak kasi settle menatang AVAYA nih.

Tokan itik out................

moja: Skali tgk tajuk post aku cam nama pompuan indian pon ader. Lantak la.....

6 Org Dah Pangkah!:

Mme RoSsé said...

allo alo aloha...
komen aku takde kaitannye ngan IT...
tapi bila buka kedai kek tu kan, jangan masin sangat tau.
heheheh...

Moja said...

erk.....masin???? errrr...mana cake tu rasa masin. betul nih.....

Anonymous said...

Aku tau pasal avaya ni. Nak aku ajar bayar la. Lagi satu, ko tau ke nak buat kek ni moja?

Moja said...

ceh.....pandang rendah kat aku eh. time raya ari tu bukan ko ke yg makan kek oren kat umah aku sampai abis???

cik easy said...

Avaya.. network device ke Avaya routing box..?

Moja said...

Avaya IP Phone. pening kepala aku nak ingat sume command dier. cisss betul !!!

Copyright © 2005-2010 Moja's World | All Right Reserved
Best viewed with Internet Explorer 6 and above, Firefox 3.0 and above
Last Modified: February 10, 2010