Thursday, May 31

Kemandoman Bermula

Ari nih Yang dah pi europe. Tinggal la aku sensorang kat sini. And for the next 12 days, aku rasa aku akan jadik mandom je. Senang citer cam zombie la. Jadik kalau ko rasa ko ada cara nak menghiburkan hati aku nih, jgn malu² kasi tau aku. Berkemungkinan besar ko akan berpeluang utk memenangi seketul TV Plasma dr aku (kunun² nye la)

Note: Yang, if you can read this....I can tell you that I oledi miss u laaaaaa

Moja: ticket pi europe baper sen eh?

4 Org Dah Pangkah!:

Anonymous said...

baru pegi europe ko dah mandom... bini aku pegi keje hari2 aku tak kecoh pun. rilek je

Anonymous said...

alaaaaaaa tomeynyaaaaaa....

Mme RoSsé said...

ala alaaa.... baru 12 hari..

Anonymous said...

Ala.. ala... gelinya den... hahaha...

Copyright © 2005-2010 Moja's World | All Right Reserved
Best viewed with Internet Explorer 6 and above, Firefox 3.0 and above
Last Modified: February 10, 2010