Wednesday, February 14

Kosong, Satu, Dua dan Tiga

KOSONG: Kenape²

Ari nih aku rasa tak berapa best. Kepala ader skit denyut², badan ada rasa nak nak pecah, dan kalau tak silap aku, aku ader rasa seperti berlakunya letupan² kecil di modula oblongata aku (giler over explanation aku nih hahahahahaha).

SATU: Ko Tanye Aku Jawab

tadi ader org tanya aku.

"Asal nama blog ko pelik? Kenape ko taruk nama itik? Asal itik tu bley berkata²? Asal post ko siap tulis season²? Asal? Asal? Asal?????"

Kepada yg bertanya, aku ader satu jawapan je utk sume soklan² ko tu.

"AKU TANAK JAWAB SUME SOKLAN KO. AMACAM? TERBAKAR TAK ATI KO? HAHAHAHAHAHAHAHA"

DUA: Hoi Ho Ya Hoi

Aku suka tgk cite Ali Baba Bujang Lapuk. Pada aku citer tu classic giler. Part paling aku suka waktu perampok² tu balik ke sarang
gua tpt persembunyian diorg.

Hoi ho ya hoi,
Kita suma gumbira,
Hoi ho ho ya hoi pulang dapat harta,
Uang (wang) berganda,
lalalalalalalalalalala <-------- meaning aku tak ingat lyric dier.

Ibrahim Pendek dlm cite tu mmg best, tak kira lagi Momotaro-san. Boss Perampok² tu pon best gak. Siap pakai cam Robin Hood....aku rasa nak kasi tau yg dier merompak pasal nak kasi org miskin makan la. Whatever la. Aper² pon, thumbs up to otai² cite lama tu. Korang mmg best.

Pelikkan, asal org² sekarang takleh buat filem cam tu lagi? Balik² buat cite pasal cinta, siap ader satu drama tu....sampai la nih tak abis² lagi. Dgn anak dier tak leh berlakon....keras je cam kayu. Nasib baik kete dier lawa hahahahaha.

TIGA: Pokok di atas meja

Pengumuman:

Dgn ini dimaklumkan yg aku dah ada pokok kat atas meja aku. Jgn cuba² mau merembat pokok aku kerana aku akan merembat perut si perembat² tersebut. Kalau korang (bila aku cakap korang, I mean Yahya, Man sama Syed) cuba membuat apa² mende yg tidak sepatutnya kepada pokok aku, korang kene pastikan perut korang bisa menahan rembatan² yg pastinya akan menghantui tidur mlm korang.

Sekian di maklumkan.

Note: Btw, bukan aku yg taruk makanan ikan byk² dlm balang ikan ko Syed. Yahya yg buat !!!


Moja: Bila nak demam, mcm² aku mengarut

3 Org Dah Pangkah!:

Anonymous said...

wah.. aku org first yg komen ni, dalam citer tu, bukan hanya kete lawa, awek pun lawa jugok(sket je). skrg ni kalau buat cerita cinta, mmg bleh meletup beb.. org produksi drama/filem nak duit ja..(bukan semua kot). tp ada ke org buat filem/drama tak nak duit?

Anonymous said...

aiiii.... tengok drama usop aslam nampakkkk

Dimenxion said...

ko buat cerita pasal ikan laga la moja. takpun cerita samurai gaduh pasal takda stok belacan...

Copyright © 2005-2010 Moja's World | All Right Reserved
Best viewed with Internet Explorer 6 and above, Firefox 3.0 and above
Last Modified: February 10, 2010