Wednesday, August 20

Countdown: Puasa

Kali nih aku nak buat stail pointform plak. Rasa cam malas la plak nak tulis panjang², lagipon nih bukannya karangan bergambar kan? So kita start ngan point yg ketama
  • Lagi 11 hari dah nak puasa.
  • Puasa tahun nih cam sama je seperti², yg lainnye tahun nih aku puasa sama org rumah. Cam tak pecaya je saya dah kawin hahahahaha.
  • Aku rasa puasa tahun nih takkan ada acara grill mengerill seperti tahun² lepas pasal parents aku dah duk Putrajaya
  • Rafi (nama lain bagi Kudin) akan pening kepala pasal wife dier akan bersalin pas raya (dah nak jadik bapak dah ko eh)
  • Aku dpt membygkan aku akan jadik tokey mercun (walaupun aku takde supplier lagi)
  • Berkemungkinan besar Syed & Yahya akan slalu meminjam kunci bilik server aku utk Ops Tido Di Waktu Kerja
  • Lesen memancing aku akan dibekukan oleh Menteri Besar aku sehingga diberitahu kelak <---- yg nih aku rasa cam betul² akan terjadi
  • Aku membayangkan Yang yg penuh tepung di tgn kerana membuat kuih raya <---- yg nih tatau lagi
  • Adi akan terus membesokan perut dier dgn adanya pasar² ramadhan kat area umah dier
  • Aku akan pegi carik balik roti john yg sedap tu. Tatau roti john aper? ko bley refer kat post nih
  • Bapak aku akan kasi duit raya kat aku <----- yg nih mmg takde laaaaaaaa
Moja: Puasa nih aku bertekad nak turunkan berat sampai jadik 50kg je

0 Org Dah Pangkah!:

Copyright © 2005-2010 Moja's World | All Right Reserved
Best viewed with Internet Explorer 6 and above, Firefox 3.0 and above
Last Modified: February 10, 2010