Tuesday, November 13

Once upon a time in Korea - Day 03

Venue : Somewhere in Yeouido Park
Time : 19:20 Korean Time
Mode : Lepak² melihat org sambil makan beskut Tiger

Ramai org gak memalam kat Yeouido Park nih. Ada tgh jogging, ada tgh jalan² ngan anak, tak ketinggalan gak ada couple tgh "beramah mesra". On the way nak balik hotel tadi aku terperasan sorang mamat tgh lepak² ngan laptop dier. Bila aku tanya, rupa² ada free wireless access dlm park nih. Wahhhhhh...ini sudah cantek. Instead tulis blog dlm bilik, baik aku tulis blog dlm taman sambil "menikmati" cuaca yg langsung tak kasi can kat aku hahahahahaha.

Nothing much happens today since most of the time aku ada dlm Twin Tower. Tp counterparts aku kat sini dah start buat perangai giler diorg. Speaker tgh cakap kat depan, diorg bley bantai main age of empire lak. Siap ada bwk installer CD lagi. Ngan aku² skali terbabit.....cissss betul (ciss di sini bermaksud aku redha diorg membabitkan aku sekali hahahahaha). Tp yg aku tak puas hati, tgn budak
² nih laju je tekan keyboard. Makan dadah ke hapo budak² nih????

Brownies ari nih buat kelaka ngan kantoi tido masa speaker tgh cakap. Siap dengkur yg tak tahan tu. Speaker tu siap tanya asal tido, mamat Brownies selambe je cakap since dier tak paham sepatah haram speaker tu cakap baik dier tido je. Then trus sambung tido.....mmg selamba kodok la budak Brownies nih hahahahahahaha.

Takleh lepak lama² sgt kat
Yeouido Park nih sebab suhu dah start nak turun kaw². Lagipon aku tgk dah makin kurang org dah. Takut gak aku....ye la, mana la tau ada org nak culik aku then mintak tebusan KRW500 juta ye tak? Some more sok nak pi jalan² kat KIC Sangnam plak. Daun² pokok pon dah byk gugur, autumn la katakan.

Moja: Balik mau singgah 7-11 beli maggi la :)

0 Org Dah Pangkah!:

Copyright © 2005-2010 Moja's World | All Right Reserved
Best viewed with Internet Explorer 6 and above, Firefox 3.0 and above
Last Modified: February 10, 2010