Thursday, September 28

bicara kosong bersama kamal - Part 01

Time: 1600 - 1815
Venue: di ruang cyber
Penyembang:

m
- aku
k - kamal, kwn aku


m:klaka gak
m:apsal x pakai naga?
k :aku saje je nak try
k :tak tau lak bengong skali
m:microsoft punye product kan
m:wat do u expect?
m:
k :dia bundle skali dengan words
k :aku rasa dia belum paham lagi suara aku
k :nak kena ajar dia
m:patut arrrr....mende pree mmg byk cekadak dier.
m:takde mal, aku rase 8 tahun lagi pon blom tentu dier paham suara ko
m:aku yg kawan ngan ko sejak kecik nih pon kengkadang susah nak paham ko cakap
m:ko kan cakap cam anak hindu skit
m:
k :siot. pinjam sat ayat ko.
k :terguris hati aku bila ko cakap macam tu
k :
m:bodo......tiru ayat aku lak
m:john, aku sajes ko pakai naga je la
m:senang
k :aku terima sajesan kau
k :ko ada installer naga ke?
m:x de la john. ko try arrrr tanye abu, budak geek cam dier tu confirm byk installer
k :abu?
k :ai dia tak best sgt la
m:ala....tak best pon ko team up gak ngan dier time buat final project dulu.
m:blakang dah dapat A ko lupekan dier lak
m:
k :aku kan kacang lupakan kulit
k :
m:hahahahaha.....ko kacang buncit lupekan kulit
k :nak je aku debik ko bila ko berkata kata begitu
k :hahaha
m:wei...aku dgr2 ko pakai thunderbird skang nih
k :thunderbird?
m:email client
m:hahahahaha

k :siot
k :bodoh mcm patrick star la ko ni
m:hahahaha...kalau cenggitu ngko spongebob la...x pon squidward
k :aku spongebob
m:ececece
m:ko amik squidward la
k :tak nak aku. squidward skema
m:hahahaha


bersambung.....



0 Org Dah Pangkah!:

Copyright © 2005-2010 Moja's World | All Right Reserved
Best viewed with Internet Explorer 6 and above, Firefox 3.0 and above
Last Modified: February 10, 2010