Tuesday, April 11

satu cerita di hari selasa

Dah ptg ghupenye, rase cam cepat je ari nih berjalan. "betul ke dah ptg, rase cam baru je aku bgn dr tido", kata aku kpd kudin. "ko bgn pon dah pukul 2, mmg la rase kejap", balas kudin plak. hoh.....rupe2nye aku bgn kul 2, patut la rase kejap je *lol* . hmmm....ni sume penangan malam tadi la nih, kul 4 pg baru nak balik. kalu balik trus tido takpe la gak...nih bantai layan game dulu, last2 kul 7 pg baru aku tido. kui kui kui

sesambil tulis blog nih, aku pandang muka makhluk Allah kat tepi aku nih. aku pandang muke dier, dier pandang muke aku balik. makin comel plak aku tgk dier, geram je aku nengokkan. aku kira2 balik, dah setahun setengah aku ngan dier bersama.....sayang tul ngan dier. tetiba dier bersuara manja, hmmmm...takde lain la tu. "tucing, jom makan", kata aku kpd makhluk tadi. maka beriringan la kami turun ke dapur mencarik makanan.

tadi kudin baru je balik. dier kasi tau adik Faiz dah meninggal....kene denggi berdarah. erk.....terus terkedu aku dgr cite kudin, rase cam baru je smalam aku cakap2 ngan adik dier.
Innnalillah, dah sampai masa dier. jap lagi mesti pergi rumah Faiz.

moja: bila dgr je org meninggal, semacam je aku rase.....hmmmmmm

0 Org Dah Pangkah!:

Copyright © 2005-2010 Moja's World | All Right Reserved
Best viewed with Internet Explorer 6 and above, Firefox 3.0 and above
Last Modified: February 10, 2010