Tuesday, April 4

alahai brontox !!!!! (kisah sedey seorg budak technical)

hmmm......masuk ari nih dah dekat 4 opis aku kene serang ngan menatang nih.....hangin satu badan aku. Clean satu pc, dier pegi lepak kat pc lain......clean pc tu plak, dier lepak kat pc sana lak. Dah mcm main polis sentri lak jadinye aku ngan virus nih. Last2 sampai masuk ke server aku, hadoi laaaaaaaaaa.......... dah jadi satu keje aku nak cleankan server plak. Nasib baik ader kengkawan aku yg kasi removal tool dier (tengkiu kengkawan sume), kalu x......buley jahannam masa depan aku wooooo ***sedey2***

So pas buat sedikit research, aku tgk virus nih akan buat sume program x leh bukak.....x cukup ngan tu, dier bley plak pegi disable antivirus sama regedit sampai x bley jalan budak 2 ekor nih. Giler jahat virus nih.....aku ingat kalu x mo gak clean pc2 kat opis aku nih, terpaksa la aku pakai solution F. so pesanan kpd pembuat virus nih:

"
brengsek lu pembuat virus, awas kamu ya....tunggu aja pembalasan dr tuhan !!!"
(sampai bley cakap indonesia aku kui kui kui)


moja: tercabar sungguh kewibawaan aku sbg budak technical ari jumaat lepas.......

0 Org Dah Pangkah!:

Copyright © 2005-2010 Moja's World | All Right Reserved
Best viewed with Internet Explorer 6 and above, Firefox 3.0 and above
Last Modified: February 10, 2010