Monday, March 22

Wife Saya Terkena Buatan Org?

aku masih lagi terkejut. terkejut yg amat sgt, masih lagi cuba utk menghadam maklumat nih dlm kepala otak aku. tak aku sangka mende nih akan berlaku kpd kami

wife aku sudah terkena buatan org!!!! org yg buat tu plak aku sendiri hohohohohohoho


Syukur betul aku pada Allah bila dpt berita gembira nih. Aper lagi nikmat Allah yg aku cuba dustakan? Adik duduk baik² dlm perut mama eh. Nanti bila adik dah tgk dunia nih, bley main sama² dgn ayah sama mama :)

3 Org Dah Pangkah!:

apis IXIA said...

tahniah bro.. gua tumpang gembira... menjadik gak hikmat lu eh.. patut la kat fb leila citer makan je... pembawakan budak rupanya :)

Anonymous said...

hahaha!!! funny!!!

Congratulations too u both! Enjoy the pregnancy kay and Merool, stuff ur wife as much as u can masa pregnancy ni ... masa ni la nak kena makan sepuas puas nya... muahahahah!!!!

Papakeechee

arepet said...

ooo ada baby..aku bila la lak..

Copyright © 2005-2010 Moja's World | All Right Reserved
Best viewed with Internet Explorer 6 and above, Firefox 3.0 and above
Last Modified: February 10, 2010