Wednesday, February 10

Cerita & Cerita Lagi

Cerita Kesatu:

Blog aku bertukar wajah lagi. Kali nih theme ala² Ikea, siap dgn sofa kaler hijo dihiasi paduan hebat warna putih, pink & hijau. Siap tukar tag line lagi. Cantik bukan? macam setan bak kata Ahmad Nisfu dlm Seniman Bujang Lapok

Cerita Kedua:

Aku: IT support, how may I help you?
Kau: Can talk to **** arrr?
Aku: Speaking. How can I assist you?
Kau: Bla bla bla bla.....4D..bla bla bla.....cuti Chinese New Year...bla bla bla.....Basikal..Bla bla bla....
Aku: errrr.....what exactly you need?
Kau: Aku nak ajak ko pegi makan je sebenarnye
Aku: .................... (sambil hantuk gangang tepon kat dahi)

Cerita Ketiga:

Pagi tadi ada burung berak atas cermin kete aku. damn betul!!!!!

Noktah

Cerita Keempat:

Pagi itu cuaca agak sejuk

Pagi itu ada kelas Database, Ms. Robaiyah punya subject

Pagi itu kami lambat 30 minit

Pagi itu kami sampai depan pintu kelas ngam
² pukul 9:00

Pagi itu kami dah dgr dari luar kelas suara Ms. Robaiyah mengajar

Pagi itu tgn kami dah nak pulas pintu utk masuk

Pagi itu................

"sedap jugak minum teh time ponteng kelas nih eh"

hampeh....

1 Org Dah Pangkah!:

zila said...

blog baru ko sangat cantek!!

Copyright © 2005-2010 Moja's World | All Right Reserved
Best viewed with Internet Explorer 6 and above, Firefox 3.0 and above
Last Modified: February 10, 2010