Monday, July 16

Tag???? Layan Je Laaaa......

Baca blog DameRosse pagi tadi, tetiba ternampak plak nama aku kene tag. Sape la yg mula game tag mengetag nih. Since dah kene tag, terpaksa la aku mencarutkan diri sendiri ari nih.

they call me a weirdo.

Ketama: Aku tak pandai Math cam adik beradik aku yg lain. Tgk word "ketama" aku pon dah tau yg aku mmg agak kurang bijak (baca: bangang) Math.

Kedua: Aku suka mengerekotkan badan + gulung badan ngan toto time tido. Ada org cakap, sekali tgk cam tenggiling pon ada bila aku buat camtu.

Ketiga: Tak suka makan sayur kaler hijo. Tp kalau sayur tu dikalerkan ngan kaler lain bley plak aku makan. Pelik betul aku......

Keempat: Aku suka tiup telinga kucing aku time dier tido. Biar dier terkejut skit. Tp selalunya pas aku tiup telinga dier, sepantas kilat dier cakar aku. Temper la tu ngan aku......

Kelima: Bley tido dlm posisi duduk utk jangka masa yg lama. Aku pernah berkira² nak try bertafakur sambil tido dulu.

Moja: Pikir² balik, mmg pelik rupanya aku nih.......

0 Org Dah Pangkah!:

Copyright © 2005-2010 Moja's World | All Right Reserved
Best viewed with Internet Explorer 6 and above, Firefox 3.0 and above
Last Modified: February 10, 2010